4 Aralık 2007 Salı

UĞURBÖCÜKÜME KALBİMİ VERDİM :))))


Geçen hafta pazar günü akşam yemeğini yedik, 2 saat sonra pilav delisi aşkım ben acıktım pilav kaldı mı demez mi ???Bende hayır aşkım bitti,sana kahvaltılık birşeyler hazırlayayım dedim, böyle bir sürpriz yaptım...Eşim hem kalbi hem de pilavı görünce 2 kez vuruldu :)))
Pilavı baldo pirinç ile yapıyorum, birebir ölçü kullanıyorum...Çabuk olması için köftelerde knorr köfte harcı kullandım...Pilavı kek kalıbına dökmeden önce bir kalp kase koydum, onun üzerine pilavı döktüm, kalıp haline getirdikten sonra ters çevirdim, boş kalan küçük kalp yerine de köfteleri doldurdum, belki kocanızın kalbini feth etmek için bir ipucu vermiş olabilirim:))) Afiyet olsun...

2 yorum:

zeya dedi ki...

bayıldım ben buna:):)
Ne güzel bir fikir
kesin denenecek :):)

Adsız dedi ki...

Süperr bir görüntü ellerine sağlık hayatım.

Özlem'den Sevgiler...