14 Ocak 2008 Pazartesi

1 HAFTADA VERDİĞİM KİLOLARRRRRR :)


Arkadaşlar geçen hafta pazartesi günü diyetmax kullanmaya başladım.Kullanmadan birgün önce tartıya çıktığımda 64.2 kilo geliyordum ama şimdi 59-60 kilo arasında gidip geliyorum.Tam bir haftada 4 kilooooooooo gitti...Çok mutluyum, hemde hiç aç kalmadan verdim bu kiloları...Merak edenlere bilgi vermek amaçlı yazdım...Aç kalmadan kilo vermek çok güzel bir duygu hepinize tavsiye ederim.Daha 8 kg vermem lazım, ideal kiloma gelmem için, umarım onu da veririm...Bilgi www.diyetmax.com yeterli bilgiyi alabilirsiniz...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

canim senin adina sevindim
umarim en kisa zamanda istedigin kiloya ulasirsin
sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaa, termal donlu Gönül bacım duymasın :)))))) düşer bayılır valla...
Darısı başıma canımcım,
Sevgiler,

Gönül dedi ki...

vayyy 1 haftada 4 kg mu bu çok iyi canım yaa sevindim valla termalden sonra onudamı alsam eheheh maaşım diyet ürünlerine malzemelerine gidior resmen.....merak ettim bu ürünü kullanırken verdikleri menüde ne var bizim diyet menülearimizden farklı bişemi acep..hade öpüyorum bebişim

Adsız dedi ki...

1)zaten çok kilonuz yokmuş 2)1 haftada 4 kilo mu? 3)Daha da devam mı? 4)Ee biz ölelim o zaman:))

Adsız dedi ki...

Benimde çok kilo problemim var .Üründeki menüye uydunuz mu merak ettim. Bende denemek istiyorum tavsiye edermisiniz ?Ayrıca spor falan yaptınız mı lütfen bilgi verin .Hoşçakalın
GÜL

uygarimizlahayat dedi ki...

Sayın Gül Hanım, kesinlikle spor yapmadım ekstra birşey de yapmadım, menüdeki ürünlerin yanısıra yasaklara uydum, çünkü bazı şeyler var sosis,salam falan ben onları sevmiyorum.Ben genelde yasaklara uydum, harfiyen uydum ama, herkese tavsiye ediyorum, hiç açlık hissi duymuyorsunuz, sürekli tok gibisiniz, çok fazla su tüketimi sağlıyor, gerçekten harika bir ürün.Ben çok faydasını gördüm, inş. sizde görürsünüz, inanın kilo vermenin yanı sıra incelme de sağlıyor...Eğer imkanınız varsa hemen alın ve başlayın...Sizde hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

tebrik ederim canim
masallah haftada 4 kilo supersin ya
darisi basima insallah bu urun sadece turkiye'de var demi? nasil alabiliyorsun, ne oldugunu da bilmiyorum neyse saayfaya da bi bakayim
sevgiler

Adsız dedi ki...

canim simdi sayfaya baktim bantmis nedense o bantlara pek inanamiyorum gerçekten faydasini gordunmu, birde sunu sorcaktim eczanelerde satiliyormu, annem hazir turkiyedeyken aldirayim lutfen cevap verirsen sevinirim, otpum

Mutfaknotlari dedi ki...

negüzel senin adına sevindim
bu arada benim sayfada selvalı günler isimli bi lgo var kurabiyeler katılıyor
sendede un kurabiyesi gördüm gelip katılırsan sevinirim
sevgilerimle

sarımutfak-hande dedi ki...

çok iyi kilo vermişsin cnm tebrikler

Adsız dedi ki...

canim çok tesekkurler bilgin için hemen annemi arayip istiycem bende denemek isterim, ayrica kusura bakma tabi ki yoksa yazmazsin ama iste bende hep bir tedirginlik gidiyor o kadar çok sey denedim ki ama sana guvendigim için aldirtip uygulayacam, tekrardan tesekkurler, allah razi olsun, optum

zeya dedi ki...

harikasın ne güzel insan kilo verince mutlu oluyor.
Ben de bir bant kullandım adı neydi hatırlamıyorum ama pek anlamadım işe yaradı mı yaramadı mı :):)
Takdir ediyorum senin azmini aferin valla :):)

Adsız dedi ki...

merhaba bende 1 haftada 4 kılo verdım daha duzenlı beslanmaya basladım PILAV MAKARNA KOLA KIZARTMA BEYAZ EKMEGI MUTFAGIMA SOKMUYORUM. az yaglı sebze yemeklerı ve fırın yemeklerını tercıh edıyorum bolca yuruyorum ve egzersız yapıyorum 1 haftada 4 kılo verdım artı bı sey kullanmadım ama daha once gunde 1 lıtre kola ıcıp sayısız cıkolata yıyordum boyle bı duzenden sonra vermız olabılırım ama tartımdan da suphelıyım :(