4 Şubat 2008 Pazartesi

PORSELEN ÇAY ETKİNLİĞİ 13 VE HEDİYELERİMMM :)))

Dilekciğimin hediyesi ve mektubu
Sevgili Müdürüm Ayşe Hanım'ın hediyesi

Arkadaşlar bugün ne kadar mutlu edildiğimi, sevilmenin, önem verilmenin, paylaşmanın beni ne kadar etkilediğini söylemeden geçemeyeceğim. Aslında sevinmeye ve mutlu edilmeye cumartesi gününden başlamıştım blog sayesinde tanıştığımız ezgi cumartesi günü eşiyle birlikte doğum günümü kutlamak için İzmir’e geldiler.Bugün sabah işyerine geldiğimde daha bilgisayarı açar açmaz yine Ezginin kutlamasıyla karşılandım, hemen ardından bloğunda benim için yer verdiği mesajı gördüm ve yine çok duygulandım.Öğlen eski müdürümle yemeğe çıktık, onun kutlaması ve hediyesiyle sevincim daha da katlandı...Daha sonrasında gelen kutlamalar, arkadaşlarım derken mesaiyi bitirmek üzereyken canım arkadaşım, canım dostum Dilekciğimin kargosunu aldım, hediyesini hele ki uğurböceğine kadar düşünülmüş mesajını görünce gözlerim doldu...Akşam için teyzemlere davetliydim, eve bir geldim, harika hazırlanmış bir sofra, daha sonrasında sürpriz pasta :))) dahası da var sinemaya gitmeyi planlamışlar, apar topar hazırlandık, sinemaya sanırım 5.viteste gittik ama biz gittiğimizde film başlayalı yarım saat olmuştu o planları suya düştü :))) Amaaaaaaaaaa pes etmediler cafeye gittik, bol bol güldük, sohbet ettik, tavla oynadık harikaaaaaaaa bir gündü, harika bir geceydi, bu yıl 40 gün 40 gece kutlama yapıyorum sanki :))) Canım arkadaşlarım iyi ki sizi tanımışım, iyi ki bu bloğu kurmuşum, ve iyi ki benim dostumsunuz, hepinize sonsuz teşekkürlerrrrrrrrrrrr, sizleri çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm....Dilekcim inşallah beni sevindirdiğin gibi sende hep mutlu ol, dünya iyisi eşinle ömür boyu mutlu, huzurlu hayat sür canım, seni çok seviyorum... (Canım ailem, kuzenlerim, kardeşim sizleri çok seviyorum, iyi ki varsınız...Canım müdürüm herşey için sonsuz teşekkürler)
En son olarak Sevgili Hünerlieller arkadaşımın devam etmiş olduğu Porselen Demlik Çay etkinlikleri 13'e bu tarifimle katılmak istiyorum. (Tarif sevgili Seçil'e ait)
Malzemeler:
1,5 paket kremalı bisküvi
1 paket kakaolu puding
1 paket muzlu jöle
1 adet muz
1 adet kivi

Hazırlanışı:
Öncelikle kelepçeli kalıbımızın her tarafını streç filmle kaplıyoruz. kremalı büskivimizi kalıbın çevresine diziyoruz. pudingi 3 bardak sütle pişirip kalıbın en altına döküyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.soğuduktan sonra üzerini isteğe bağlı meyvelerle süslüyoruz ve en üste jöleyi tarifine göre hazırlayıp iyice soğuttuktan sonra meyvelerin üzerine döküp 4-5 saat dolapta dinlendirip sadece kelepçeyi çıkartıp servis tabağına alıyoruz..
dilimleyip afiyetle yiyoruz.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım güle güle kullan ne kadar sevgi dolusun sen de ben bayılıyorum böyle sıcak insanlara sevgiler :)

EZGi :)) dedi ki...

canım güle güle mutu günlerde kullan hediyelerini.sana az bile...

Adsız dedi ki...

MUTLU YILLAR CANIM;
SAHİP OLUNABİLECEK EN DEĞERLİ ŞEYE- ARKADAŞLIĞA SAHİP OLMUŞSUN, DAHA NE OLSUN?
HEP HEP HEP DEVAM ETMESİNİ DİLERİM

Adsız dedi ki...

SELAM ARKADAŞIM ETKİNLİGE KATILMAK İÇİN BİR TARİF YAYINLIYORSUN VE BAŞINA ETKİNLİK 13 DİYE YAZIYORSUN.VEEE BANA HABER VERİYOSUN GELİP ALIYORUM:))SEVGİLER...

Kirazdalı Dilek dedi ki...

canımın içi arkadaşım keşke o kargo benide İzmir'e getirebilseydi :( herşeyin en güzeli seninle olsun

Adsız dedi ki...

CANIM..OLMUŞ TABİKİ..ELLERİNE SAGLIK..TARİFİNİ SİTEME EKLEDİM.TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİLERİMLE...

saniyesultan dedi ki...

iyiki doğdunuz ,ne güzel ki böyle arkadaşlara sahipsiniz.Ellerinize sağlık.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım mutlu günlerde kullan:)iyi ki doğdun yeni yaşşın hayırlı uğurlu olsun:)

sevgiyle kal

peynir hösmelimi dedi ki...

Iyiki dogdun arkadasim yeni haberim oldu mutlu yillar.ne mutlu sana ne güzel arkadaslarin var.nice mutlu yillara:)

Adsız dedi ki...

bir solukta okudum ben bu ktabı kesinlikle bir harika
nice mutlu güzel yıllara
kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

huhu unutulduk mu :)))))))))

hersey hos gectigine sevindim, herseyi güle güle kullan canim :))

ne güzel sevindigine, hersey güzel olmus, demek hak ettin :)9

temiz kalpli arkadasim benim :))

tüm güzellikler seninle olsun,

hoscakal, aysel

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım tekrar mutlu yıllarrrr...

Adsız dedi ki...

selamlar canim benim,

beni UNUTMAMISSSIN JIPPPIIIIIIEEEEEEEE :))

yorumunu gördüm okudum ve sevindim :))

sag ol canim, hersey icin...

ben sana söylemezsem bile, her zaman ikram ederim :)) gel al, sormana bile gerek yokki :)))

hayirli günler canim,

sevgiyle kal, aysel

NiNo dedi ki...

gule gule kullan harika lar D:

emineninemekleri dedi ki...

SEVGILI ARKADASLAR
DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


SEVGILERIMLE
EMINE
http://www.emineninemekleri.blogspot.com/

keskinli dedi ki...

hediyelerin cok sahane güle güle kullan pastada süper böyle arkadaslarda herkesin basina sevgiler