15 Haziran 2008 Pazar

ANNELER GÜNÜ ETKİNLİĞİ VE HEDİYELERİM


Selammm... Hepinize iyi haftalar arkadaşlar, güzel bir hafta olmasını diliyorum hepimiz için... Selcen ve Evren arkadaşımızın düzenlemiş oldukları anneler günü etkinliğine bende katıldım.İyi ki de katılmışım çünkü yüzyüze görüşemesek de kendisini çok sevdiğim çok tatlı, içten,cana yakın birinden yani Kelebeklisaniyeler Huriye'den aldım hediyelerimi, sağolsun o kadar güzel şeyler göndermiş ki, mahçup oldum açıkcası, çok zahmet etmiş.Paketin içinde tüm içtenliği,samimiyeti, sıcaklığı ile hazırlanmış hediyeler vardı, hele şekerler çok tatlıydı, canımcım benim hala çocuk ruhlu olduğumu, saplı şekerleri çok sevdiğimi anlamış sanırım :))) Huriyeciğim canım benim çokkkkkk teşekkür ediyorum hediyelerin için, kullandıkça seni hatırlayacağım, seni kocamannnnnnnnnnn öpüyorum canımcım... Bu etkinliği düzenleyen Selcen ve Evren arkadaşıma da sonsuz teşekkürler, hepinizi öpüyorummm, iyi haftalar tekrarr...
Not: Huriyeciğim dün akşam eşime göndermiş olduğun kuplarda nescafe yaptım, inanmayacaksın ama bayıldı, aşkım bu fincan nerden benim olsun, çok güzel, ben işyerine götürebilirmiyim çok güzel diye yalvarmaya başladı. Bende aşkım o fincanlar 2 tane biri benim biri senin Fransa'dan Huriye arkadaşım gönderdi, üzgünüm ama işyerine götüremezsin dedim :))) Yani böcükümle ben bayıldık hediye seçimine, çok zahmet etmişsin, tekrar teşekkürler öpüyorum...

15 yorum:

Seçil Durmazer dedi ki...

canımm
hediyelerin ne güzellll.şu kahverengi bardaklara bittim.çok güzeller..gülee güle kullan güzelim.
en büyük türkiyeee:))))

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm hepsi çok güzel güle güle kullan
öptüm
iyi haftalar

Gönül dedi ki...

hepsi birbirinden güzel hediyelerin fıstığım iyi günlerde kullan....enişteye verme sakın fincanı kırılır oralarda ama sen evde itinayla kullanırsın:))) öpüyorum fıstığım...sevgilerimle

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım gule gule kullan hedıyelerını.Kucak dolusu opucuklerımı gonderıyorum..

zeya dedi ki...

ne güzel hediyeler uzaklardan gelip blog arkadaşlığı sıcaklığını hissettiriyorlar.
Sevgiler :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım benim ne güzel hediyeler bunlar böyle, güle güle kullan. Etkinliğimize katılımın için eşekkürler bitanem.

Sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Böcüüümmmmm benimmm, hediyelerini sağlık sıhhatle iyi günlerde kullan :))))))
Bana yaptığın iltifata :)) çoook teşekkürlerr..Bilmemki güzel miyim :))))))))
Öpuyorum şeker böcüüm benim ...

Calimero Mutfakta dedi ki...

gule gule kullan sekerim.. ne hos hediyeler bunlar boyle.. super bir hatira olmus

Adsız dedi ki...

Canim benim ne guzel bir surprizle karsilastim anlatamam sana,çok sevindim,senin de belirtigin gibi tum kalbimi ve sevgimi içine kattim ondan da kalpli seker yolladim,begendigine çok sevindim (çunku çok korkuyordum) ay beyenmezse falan filan diye diye dedim paketi alsin o zaman rahatlarim belli olur,sende boyle guzel seyler yazinca çok duygulandim inan sagol bir tanem,guzel gunlerde kullan,esinin kuplari begenmesi super zaten bir tane esin içindi bir tanesi de senin için,karsilikli ask dolu içerler dedim:))guzel gunlerde kullanman dilegiyle ve beni hep hatirlaman dilegiyle canim benim,opuyorum senii.

Selcen Şenocak dedi ki...

Etkinliğimize katıldığın için teşekkürler canım hediyelerinde çok güzel güle güle kullan:)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam canım...hediyelerini iyi günlerde kullan çok güzeller...sevgiler.

HULYA dedi ki...

Canım böcüğüm,
hediyelerini güle güle kullan.Hepsi de çok güzeller. Benim ve ablamın hediyeleri henüz ulaşmadı merakla bekliyoruz :-(( Görüşmek üzere kocaman öpüyorum...

Sibel Bay dedi ki...

Fincanlara ben de bayıldım çok güzeller güle güle kullan şeker(:
Ne güzel böyle dostluklar oluşturmak, hatırlamak ve her yudumda arkadaşımızı düşünerek daha bir hayattan tat almak(:
Sevgiyle...

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Canım merhaba ne güzel etkinlik böyle.

hediyelerin çok güzel Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin. öptüm tatlım.

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
güle güle kullan hediyelerini çok güzeller. sevgiler