2 Aralık 2008 Salı

9 YILDAN SONRA ZEBRA KEK :)))))


Selammm... Başlığı görünce hepiniz bu ne falan oldunuz değil mi ??? Öğretmenler gününden önce mezun olduğum Lise'nin sitesine girdim, hiç girmemiştim mezunların mesajlarının olduğunu hiç bilmiyordum. Bir baktım ki sınıfımızdan arkadaşlar, hemen mail attım, sanki 9 yıl geçmemiş daha dün ayrılmışız gibi hemen kaynaştık, msn adreslerimizi ekledik. Hatta Gülsüm arkadaşımın işyerime 100 mt ileride çalıştığını öğrendim :))) Konuştuğumuzun ertesi günü işyerime ziyarete geldi. Geçen günde mail kutuma bakarken Zebra kek başlığı altında mail aldım. Maili Gülsüm arkadaşım göndermiş, bu da benden sana bloğuna eklersen çok sevinirim diye... Eklemezmiyim asıl ben çok sevindim, hatta çok şaşırdım,heyecanlandım, 9 yıl aradan sonra arkadaşımla buluşmuşum ve o hemen benim için birşey yapmış, keki yesem belki bu kadar sevinmezdim.Lise günleri gerçekten unutulmuyor, keşke tekrar o günlere dönsek... Biliyorum çok uzattım, canım arkadaşım burdan sana tekrar teşekkür ediyorum, ellerine sağlık, karşılıklı kek yiyeceğimiz günü bekliyorum diyorum ve tarifi aynen aktarıyorum:))))

MALZEMELER
4 adet yumurta
5 kahve fincanı şeker
3 kahve fincanı sıvıyağ
9 kahve fincanı un
1 paket k.tozu
1 şişe soda
2 yemek kaşığı kakao
HAZIRLANIŞI
Yumurta ve şeker mikserle iyice çırpılır.* soda ve sıvıyağda eklenip tahta kaşıkla yavaş yavaş aktararak (hamurun sönmesine izin vermeden )karıştırılır.karbonat,un ve vanilyada eleyerek eklenir ve aynı şekilde birbirine karışacak kadar karıştırmak yeterlidir.* Karışımı 2 ye bölüp bir tanesine kakaoyu ilave edin.* yağlanmış fırın kabına (eğer kabından çıkararak servis edilecekse kap büyüklüğünde yağlı kağıt kesip tepsiyekoyun)ayrı ayrı kepçelerle tam ortasına önce bir kepçe beyaz sonra onun tam ortasınada yavaş yavaş bir kepçe kakaolu karışımdan dökün.* bu işlemi hamur bitinceye kadar tekrarlayın.* 175 derecede pişirin.

20 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Çok hoşsun:) başlığı görünce 9 yıl sonra ilk defa kek yaptın dedim:)

Kekde süper olmuş arkadaşının ellerine sağlık tekrar buluşmanıza sevindim:)
Sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canımın ıçı eskı arkadaslarla karsılasmak ne kadar guzel oluyor degıl mı?Arkadasının ellerıne saglık dıyorum.Bu arada yenılerlede buluşmak ıyı oluyor degıl mi:)))))
Kucak dolusu opucukler gonderıyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ayy ne hoşu bi süpriz:)
Arkadaşının ellerine sağlık canım:)

Mehtap dedi ki...

Çok hoş görünüyor.arkadaşının ellerine sağlık.keki çok sık yapıyorum.Bunu mutlaka deneyeceğim.teşekkürler.sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

ne güzel insan eski arkadaslarini gine görmesi
arkadasinin ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Canım lise arkadaşlıkları bambaşkaydı gerçekten de. Biz de çoğuyla internet aracılığı ile bulduk tekrar birbirimizi.
Kek süper görünüyor. Senin ve arkadaşının ellerine sağlık:).
Sevgileeer..
aslı

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim basliga bayildim,valla super yapmissin ellerine saglik canisi...o koca dilimi kapiyorum sen yine yap:))opuldun seker.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Haklısın, lise yıllarının tadı hiçbir okul döneminde bulunmuyor.. Keşke daha da güzel değerlendirseydim diyorum, mesela daha az ders çalışarak :) Kek nefis, çok da ince bir jest!

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Şerife teyzesi, duaların için çok teşekkür ederiz.

Bu arada, ne mutlu sana ki eski arkadaşlarınla görüşme imkanın olmuş. Ben de memleketimde olsaydım belki benimde imkanım olurdu ama, şuan mümkün değil, çünkü hepimiz ayrı şehirlerdeyiz:(

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ne mutlu sana canım
Arkadaşının ellerine sağlık

sevgiyle kal

NESRIN dedi ki...

Valla ben beceremem diye hic zebra kek isine kalkismadim bile ama arkadasin super yapmis ellerine saglik.
Yazini okuyunca aklima hic unutulurmu okul yillari vardiya o geldi,gercekten helede lise hic unutulmuyo.

sevdamavisi dedi ki...

Şerifeciğim,
çok hoş oluyor eski arkadaşları yıllar sonra görmek. bakıyorsun ki konuşacak bir sürü şey birikmiş sanki. Arkadaşının ellerine sağlık. sevgiler.

Adsız dedi ki...

huhu naberrrr

inan bana blogumla cok tembellesdim :)) ise gidip eve gidiyom :)))

eskisi gibi ugrasmiyom nedense :))

canim zebra kek bende yapmisdim, kayinbabam tek kuru kekler severmis :))

ellerine saglik cok güzel olmus...

hayirli günler canim umarim iyisindir

sila´dan lezzetler dedi ki...

zebra kek harika görünüyor.Arkadasin gülsümün ellerine saglik.sitemdeki kucuk ekmekleri begendigini yazmissin.Almanya da bu ekmekler almanlarin kahvaltilik ekmekleri.ben sadece iclerini doldurdum.ziyaretine sevindim.sevgiler.....

Adsız dedi ki...

sselam canım.kek harika..çok güzel görünüyor.eline saglık.kaldıysa bir dilim alabilirmiyim?sevgiler.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

başlığı okuyunca sanki 9 yıl sonra keki tekrar yapmışsın sandım:))) Eski arkadaşlığınız daim olsun inş. canım. yeni nice yıllara taşınır inş.

Kek normalde çok sevmiyorum ama bu insanın iştahını kabartıyor. arkadaşının elceğzine sağlık. En kısa zamanda denemek istiyorum.

öpüyorumm

Seyhan dedi ki...

görüntüsüne bayıldım eminim tadıda süperdir. hamile hamile olmadı şimdi :(

elfeyp dedi ki...

Gördüğüm en güzel kek şekli. Hemen deniorum ben de bu yöntemi.

defneyleyasamak dedi ki...

Mmmmm, bayıldım ama ben buna

Ayten dedi ki...

Muhteşem görünüyor arkadaşının ellerine sağlık.