19 Mart 2009 Perşembe

PRENSES TACI :))

Selammmmmmmmm... Elimde olmayan nedenlerden dolayı deve kuşu gibi bir çıkıyorum bir yok oluyorum kusura bakmayın artık kuzucuklarım:))) Blog toplantısındaki resimleri arkadaşlar isteyince arada da bu resim çıktı eklemeden edemedim. Geçen ay yaptığımız blog toplantısına giderken yapmıştım herkes tarafından çok beğenildi bakalım siz beğenecekmisiniz. İşte tarif;

Alt taban için Malzemeler;
1 lt süt
7 kaşık irmik
14 kaşık şeker
1 çay kaşığı vanilin
Üstü için Malzemeler;
2,5 su bardağı vişne suyu
1 paket vanilyalı puding
1 paket piknik bisküvi
Hazırlanışı
1 lt sütün içine vanilya hariç tüm malzemeler konur, göz göz olana kadar kaynatılır, kaynadığı zaman vanilya ilave edilir, biraz daha kaynattıktan sonra ateşten alınır, kalıba dökülür.Üzerine robotta öğüttüğümüz bisküviler eşit şekilde paylaştırılır, en son olarak da hazırlamış olduğumuz puding eklenir.Soğuması için dolaba konur, ertesi günü veya birkaç saat sonra ters çevrilerek servis yapılır. Afiyet olsun:)))

23 yorum:

Adsız dedi ki...

pek güzel görünüyor canım kral tacı:)ellerine saglık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

ben de gelsem şu meşhur buluşmalara ne güzel olur..

ellerine sağlık uğur böceğim.

sıcacık sevgilerimle..

GeCe dedi ki...

çok nefis görünüyor ellerine sağlık

Haydi mutfağa dedi ki...

elinize sağlık,nefis gözükyor.
tarif defterime yazıyorum.
tarif için teşekkürler

Disalce dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor...

yapılış aşaması biraz karışık geldi bana...alt tabanı vermişsin üst tabanı yazmamışsın....

vişne suyu ile hazır pudingi pişiriyoruz galiba....

öpüyorum çok şık bir tatlı olmuş..

Unknown dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR BEĞENMEMEK ELDE DEĞİL ELLERİNİZE SAĞLIK...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ayy bu benim tacım mı:)) Pek de güzel ve iştah açıcı duruyor ayol:)
Ellerine sağlık kelebeklerimm:):)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım yıyen bırı olarak soyleyebılırım kı hem goruntu hemde tadı bakımından cok nefıstı.Ellerıne saglık benım canım arkadasım.Optum..

sarımutfak-hande dedi ki...

ÇOK GÜZEL PRENSESLERE LAYIK OLMUŞ BU CNM
ELLERİNE SAĞLIK

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim nefisss!!!Bu arada çok imreniyorum sizin toplantılar :))

Sevgiler,
Evren

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor.

Sevgiler...

İpek Aral Kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve emek dolu bir blogunuz var. Neden blog ödüllerine katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar,

İpek

yeşim dedi ki...

Ellerinizi sağlık, harika görünüyor! Ben de denedim bu tatlıyı: http://pophayat.com/2009/03/visneli-prenses-taci/

Bakın bakalım ve bana tavsiyelerinizi söyleyin. Çok teşekkürler, görüşmek üzere...

Zerrin dedi ki...

Buna benzer bir tarifi bende uygulamıştım ama bu tarif sunumuyla güzel bir fark yaratmış, ellerinize sağlık...

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss güzel böcüüm nasılsınız :) Prenses tacın tam prenseslere layık olmuş, kocccamannnn öpüldün :)

Pasta Perisi dedi ki...

çok gusel görünüyor bu yaa. ellerine sağlık canım...

Ayse Pamuk dedi ki...

Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.Umarım sizde iyisiniz:))

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm nefis görünüyor ellerine sağlık...mutlu haftalar..sevgiler:=))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

demek 7mayıs haa:)) hadi bakalım hayılısı. heycanla bekliyoruz mutlu haberlerini:)
ama gitmeden bi yazı yazsan iyi olur:)

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ŞERİFE ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR. SENİN BLOG SAYFAN SAYESİNDE BENDE MEZUN OLDUĞUM OKULUN SAYFASINA GİRİM VE BUNDAN HABERİM DE YOKTU . BU ARADA AYNI DÖNEM MEZUNUYUZ . ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER

Rakunt ideas dedi ki...

Görüntü süper eminim lezette öyledir.Ellerine sağlık.Ne güzel toplanıyorsunuz.Bende bir bulsam böyle blog toplantısı:))

gulcinkuju dedi ki...

tatlım süper...
eline sağlık.
iş olmasa gelirdim ben de buluşmaya :(

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

güzel bir tarif olmuş ellerinize sağlık...