5 Mayıs 2009 Salı

BEBİŞİN GELMESİNE RAMAK KALA :)))


Canlarım merhaba çok uzun zamandan beri görüşemiyoruz, 1 aydır evde minik tırtırımızın gelmesini bekliyorum... Bazılarınız biliyor bazılarınız bilmiyor bebek beklediğimi bilmeyenlere sürpriz olucak bu açıklamamız, kısmetse 7 Mayıs görünüyor doğum tarihi, eğer ki minik tırtırımız gelmek istemezse 9 Mayıs da hastanede kontrol altında bekleyeceğiz küçük yaramazı, hepinizin dualarını bekliyoruz, güzel haberlerle gelmeyi diliyorum, lütfen bizi duasız bırakmayın, hepinizi öpüyoruz teyzeleriiiiiiii :)))

32 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

ayyyy ben bilmiyorduuuuum. Hadi bakalıııım bizde seninle beraber bekliyoruuuuuz :))) İnşallah yarın cıkar gelir hayırlısıyla. Rabbim kolay dogum nasip eder inşallah :)

zerrin-misss dedi ki...

ben de bilmiyodum. çok sevindim uğur böceğim.

tebrikler..

annesini üzmeden gelsin yavru kuş

sıcacık sevglerimle..

Unknown dedi ki...

RABBİM HAYIRLISYLA KUCAĞINA ALMAYI NASİP EYLER İNŞALLAH GÜZEL GÜNLERDE BÜYÜTÜSÜN İNŞALLAH BEBEĞİNİ ...

zehra dedi ki...

ay bebde bılmıyordum
bak heyecanlandım azıcık zaman kalmıs
allah kolay bır dogum versın sana

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Süpriz oldu bana ama çokkk sevindim...Hayırlısı olsun canım dualarım seninle...Kolay doğum yaparsın inşallah...müjdeli haberlerini bekliyorum...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Caniimmm, Allah hayirlisiyle yavrunu kucagina almani nasip etsin insallah. Cok kolay bir dogum olmasini dsiliyorum ve iyi haberlerinizi bekliyorum. Öptüm canim.

hunerlieller dedi ki...

canım inş.en kısa zamanda hayırlısı ile bebegini kucagına alırsın..kolay bir dogum olur inş.
sevgilerimle.

Selcen Şenocak dedi ki...

ahh canım ya bu gün aklımdasın aradım açmadın merak ettim bebiş geldimi diye ama demek yarın:)
hadi hayırlı haberlerini bekliyorum sağlıkla kavuş öpüyorum.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

HAYIRLISI İLE BEBİŞİNİ KUCAĞINA ALIRSIN İNŞALLAH ALLAHIM YARDIMCIN OLSUN......


WWW.LEZZETMUTFAGİ.BLOGCU.COM

Unknown dedi ki...

Ayyy ne güzel bir haber... Hayırlısıyla kolay olur inşallah doğum...

peynir hösmelimi dedi ki...

Kiz bende bilmiyordum ya:((
ay cok sevindim.Insallah hayirlisiyla gelir kücük bebisin:))
Allah yardimcin olur insallah.Güzel haberlerini bekliyoruz.
Dualarim seninle.
Sevgilerle.

Banu dedi ki...

insallah saglikli sihhatli bi sekilde evladinizi kucaginiza alirsiniz simdiden tebrikler
Doguma kadar vaktiniz olursa benimde bloguma ziyarete beklerim..
Hoscakalin...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm çok güzel bir haber oldu bu:)))tebrik ederim canım.
öpüyorum ikinizide:)

Baharcicegi dedi ki...

dualarimiz seninle ,insallah kolay bir dogum olur ve yavrunu kucagina alirsin hayirlisiyla

Gelin Ayşe dedi ki...

Ayyy belkide cıkmış gelmiştiiiiiir :D

TAZENANE dedi ki...

Hayırlısıyla bebeğini kucağına almak nasip etsin allah.
Sevgiler.

Feyza Fidan dedi ki...

Böcüğüm benim, dualarım seninleeeee :)

Limonlu Kek dedi ki...

AAAaa Şerife'nin minik uğur böceği geliyorrr, ne güzel bir haber bu böyle, belki şu anda kucağındadır bile. Allah bahtını açık etsin, analı-babalı büyütsün, sevgiler, öpüyor hemi de kutluyorum canım...

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Canım,
Rabbim sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin.
Bebeğinizi size bağışlasın.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

ŞERİFECİM MERAK ETMİŞTİM SENİ OĞLAN GELDİMİ NOLDU DİYE BİR BAKTIM TAM DA BUGÜN DELİKANLIMIZ GELİYORMUŞ:))

ALLAH HAYIRLISIYLA KUCAĞINA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞ. CANIM. HAYIRLI SAĞLIKLI SIHHATLİ UZUN ÖMÜRLÜ OLSUN YAVRUNUZ. RABBİM SENİDE ÇOK OYALAMASIN ORALARDA ÇOK SIKINTI ÇEKMEDEN KAVUŞMANIZI DİLERİM:) BENİM İÇİNDE KOKLAYIP ÖP MUCİZENİ

ÖPTÜM ARKADAŞIM:)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım benim geç gördüm doğdu mu bilmiyorum ama eğer doğmadıysa Allah bir avazda kurtarsın hayatım.


Sevgiler,
Evren

zehra dedi ki...

anne olmasına ramak kalmıs becerıklı bayan :)
annler gunun kutlu olsun
sevgılerle

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
İnşallah hayırlısı ile bebeğine kavuşmuşsundur.
Bebeğin şimdiden sana en güzel anneler günü hediyesi vermiş.
Bu vesile ile anneler gününü kutluyorum.

JFF Volvix dedi ki...

Doğmuuşşş:)

Hayırlı olsun inşallah. Mutlulukla büyüt arkadaşım.

Ayse Pamuk dedi ki...

Canım Allah kazasız belasız kavuşturmuş olsun sizi sevgiler.

sibellebutikpasta dedi ki...

Canım benim duydum ki gelmiş minik tırtılınız, tebrik ederim canım, Allah analı babalı büyütsün...

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım şimdi duydum akdeniz akşamlarından çok sevindim sağ salim olmuş bebeğin allah uzun ömür ve sağlık versin, çok öpüyorum seni...sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bebish gelmis hos gelmis!!! Canim, Allah anali babali büyütsün insallah. Saglikli ve uzun ömürlü, hayirli bir evlat olsun. Öpüyorum tatlim.

Melek* dedi ki...

wayy Allah ım analı bablı büyütmeyi hayırlı evlat nasip etsin.

Aysultan... dedi ki...

Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin:)

sevimin sayfasi dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.
sevgilerimle sevim

PAPATYA PRENSES dedi ki...

e bebiş geldi, hani yeni yazı:)