8 Şubat 2013 Cuma

EKMEK MAKİNASI KEK DENEMELERİ 1



Tarif için www.lezzetkahvesi.com İsmet arkadaşıma teşekkür ediyorum.


Malzemeler :


•2 adet yumurta

•1 1/2 su bardağı toz şeker

•2 1/2 su bardağı un

•1 1/2 su bardağı süt

•3/4 su bardağı sıvı yağ

•3 yemek kaşığı kakao

•1 paket vanilya

•1 paket kabartma tozu

•Portakal kabuğu rendesi

Hazırlanışı :

•Sırası ile ekmek makinasının haznesine; süt, yumurta, sıvı yağ , şeker, vanilya, kakao, un, portakal kabuğu rendesini yerleştirin.

•Son olarak unun ortasına bir çukur açın ve kabartma tozunu ekleyin

•Ekmek makinanızı kek pişirme programına ayarlayın.

•Kekiniz pişince hazneyi makinadan çıkarın.   Afiyet olsun:)))

1 yorum:

parpatya dedi ki...

denedim ve herkes bayıldı çoook teşekkürler, ellerine sağlık :)
ben de yeni başladım blog yazmaya. pratik ve lezzetli tarifler paylaşıyorum ara sıra ziyaret edersen sevinirim :)

http://parpatya.blogspot.com/